Thursday, January 13, 2011

xcukup lagikah!!!!

taw tak kanser serviks yg dideritai oleh kaum wanita ini,virus atau puncanya telah dikenal pasti lelaki adelah pembawanya,i baru je bace pasal bende ni tadi siang.sungguh aku xpercaya...lelaki sememangnya membuat wanita menderita (emo disini)!!!.aku xsekali menidakkan kuasa Tuhan...tapi entah aku xpuas hati sgtlah ngn lelaki ni walaupun tunang aku lelaki!!

kenapa aku xpuas hati!!! ni adelah antara sebabnya

  1. wanita boleh mengandung dengan adenye lelaki..tol la kan, mane de same gender leh dapat anak la kan..aku xnafikan fitrah kite sebagai Khalifah Allah di muke bumi ni.tapi masalahnyer bile da wat wanita mengandung si lelaki ni boleh blah mcm tu je,lpas tangan bile da puas enjoy (bg yg belum kawin lah)...bagi yang dah kawen plak dengn senangnya melepaskan tanggungjawab bela anak tu kat isteri masing dengan alasan hal2 mendidik anak ni bini punyer tanggung jawab..buleh???, habis mase proses wat anak tu awak suami/lelaki ni xde tanggungjawablah atau sekadar melampiaskan *&*&* kau jek ke!!!. xpun bg alasan yg kau tu da penat sebb 1 hari carik rezeki nk bg anak bini makan..hbes mcm mane plak lau isteri kau pon keje gak, same2 membantu menaikkn ekonomi rumah tangga...xkesian ke bile balik dari keje si isteri tu kene masak, kemas umah, membasuh n melayan anak....xpunye perasaan belaskah wahai para suami.....xcukup lg ke mase tgok si isteri tu bertarung nyawa semata2 untuk melahirkan 1 lg umat Muhammad..tu lau 1, lau 5-6,n dapat yg terlebih subur smpai 23 org..x ke besar pengorbanan mereka..xcukup ke??
  2. xcukup ke dalam islam telah meletakkan darjat suami yang sangat tinggi, hinggakan bile si isteri memalingkan dirinya mmbelakangkan suami di bilik tidur, satu dosa besar di buatnya dan ia akan dilaknat hingga ke pagi oleh para malaikat.xcukup bernilaikah seorang isteri di mata mu wahai para suami.
  3. xcukup lagikah bila seorang wanita dilihat bermesra bersama rakan sekerja yg mungkin seorang lelaki, dia akan terus dianggap curang sedangkan bila kamu melayan wanita lain lebih dari isteri mu sendiri, kamu beralasan lelaki boleh bernikah empat.

duhai lelaki,aku juga xsempurna..banyak lemahnya kerana aku adlah rusukmu yg dekat dengan bahu untuk dilindungi,yg juga dekat dengan hati hanya untuk disayangi dan merasa cinta manusia.kiranya aku salah tegurlah aku secara berhemah kerana aku lembut sifatnya....aku xingin banyak,hanya ingi difahami..maaf mungkin aku xpandai mengambil hatimu tapi satu yang perlu kau tahu aku akan ada disisimu walau apa yang berlaku.................................................

No comments:

Post a Comment