Tuesday, January 11, 2011

budak itu

hari tu g roadshow kat giant Batu Caves. tapi aku bukan nak cerita pasal roadshow tu. aku nk cite pasal sorang budak ni, name die hazikah (lau xsilap aku la kan).aku xtaw kenapa dalam ramai2 kanak-kanak kat sane aku tertarik ngn budak ni. yang aku tgok budak i,gayanya yg bersahaja, words yg keluar dr mulut die jelas weyhhh!!! mesti korang mcm ekelh mcm tu pun impress ke....die baru 11-12 tahun kot bdaknyer...dan die xnmpak mcm budak bndar yg ala2 kerek...die nice,cute n look smart..

sebenarnya yang paling penting sekali die anak yatim...ayah die dah meninggal. so die tinggal ngn ibu die je skang ni.aku mengagumi ika kerana semangatnya yg kuat...aku yg kehilangan ayah pada usia yg ckup dewasa ni pon mcm xleh nk accept lg bnde ni inikan lg budak sekecil die..bnyak lg yg die kene lalui..pnjang lg perjalannya...YA Allah..kau kuatkan lah semngatnya...permudahkanlah kehidupannya..dan semoga die sentiasa berbahagia..

dah..bubye

2 comments: