Tuesday, August 10, 2010

aku terlupe and pelupe

makin menjadi-jadi penyakit aku skang ni,sume barang2 asyik ter'misplace' je. naik bising housemate aku. hari-hari aku tanye, weh nampak handphone akak x? nmpak cekak akak x? nampak fail akak x? sume 2 aku selalu xingat letak mane.lagi teruk lau aku ckap bnde 2 kat tngkat bawah tapi sebenarnya kat bilik atas, n even worse kat sebelah aku jek. huh!! teruk kan. tapi 2 lah yang terjadi kat aku skang ni. entah la tekanan kot. banyak benda sangat dalam kepala ni. semua bnde penting utk dipikirkan sampai menggangu level ingatan aku...jangan lah aku terawal nyanyuk.

kepada yati yang selalu bersusah payah menolong walaupun menjadikan akak bahan perlian tahnk you so much..hehehehe. begitu gak ngn mai yang ala-ala malas nk layan kak fida ni...hahaha, segala perbuatan adalah tidak di sengajakan. tentang lawak jam warne ijau tu, walaupun meyakitkan ahti tapi best gak lawak tu...hahahahaa

xoxo:
cik pidah selamat

No comments:

Post a Comment